javascript:void(0) SearchReadShare: Άνοιξη! Ας βάλουμε Χρώμα στη Ζωή μας!

15 Μαρτίου 2012

Άνοιξη! Ας βάλουμε Χρώμα στη Ζωή μας!


Ευτυχώς, ευτυχώς... έλαμψε ο ήλιος! Τι ήταν αυτός ο χειμώνας φέτος... Ελπίζω βέβαια να 'χει τελειώσει οριστικά, μην μας έχει καμιά έκπληξη μέσα στην καρδιά της Άνοιξης!  Ουφφφφ.., λίγο ήλιο πεθύμησα... και σήμερα... έκανε την εμφάνισή του!  Δειλά-δειλά. Αυτόματα μου αλλάζει η διάθεση, βλέπω με διαφορετική οπτική αυτά που γίνονται γύρω μου, ακόμα και αυτά που δε γίνονται αλλά απλώς τα... φαντάζομαι. Ακόμα και η φαντασία μου έχει... χρώμα!!!

Είπα χρώμα και σκέφτηκα... τι άλλο από το χρώμα των λουλουδιών! Περνώντας από το φυτώριο χθες πήρα μερικές πρίμουλες, με φανταστικά χρώματα και στόλισα τον κήπο μας. Άλλη εικόνα... φωτεινή, λαμπερή, χρωματιστή και με υποσχέση... καλοκαιριού!



Θα μου πείτε... μα είναι τόσο προσωρινό όλο αυτό! Όπως λένε μερικοί που δεν τους πολυαρέσουν τα λουλούδια, "έλα μωρέ... σε δύο μήνες θα χάσουν τα άνθη τους... είναι πρόσκαιρη η ομορφιά τους, ενώ τα φυτά με πρασινάδα είναι διαχρονικά".
Εγώ τους απαντώ πως αυτό είναι που τα κάνει... πανέμορφα! Για αυτό και τότε που είναι ανθισμένα πρέπει να τα χαίρεσαι!


Βέβαια, τις πρίμουλες δεν θα τις μεταφυτεύσω ακόμα, θα τις αφήσω καμιά βδομάδα να ριζώσουν καλά στα γλαστράκια τους. Προς το παρόν... χαίρομαι το χρώμα τους! Και μαζί με τα ζουμπούλια που έχουν βγήκαν επιτέλους, κάνουν καλή παρέα!


Και μια μικρή συμβουλή: Οι πρίμουλες αγαπούν την υγρασία και χρειάζονται δροσιά. Θέλουν ημισκιερά σημεία και προστατευμένα από τον καυτό ήλιο. Για αυτό, σε λίγο καιρό και καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, καλό είναι να τις προφυλάξουμε. Ιδανικό μέρος είναι το σημείο του κήπου που το φωτίζει ο πρωινός ήλιος.

Καλά ανοιξιάτικα φυτέματα! Και μη ξεχνάτε πως η κηπουρική, χαλαρώνει, εμπνέει και γεμίζει αισιοδοξία!


Αν σας άρεσε η ανάρτησή μου, μοιραστείτε την με τους φίλους σας!
Blog Widget by LinkWithin

2 σχόλια:

  1. Έτσι είναι! Η κηπουρική χαλαρώνει και σου δίνει πνοή! Κι εγώ αγαπώ τα άνθη και κάθε χρόνο σκοτώνω λουλουδάκια, γιατί δεν γνωρίζω και πολλά επί του θέματος, αλλά το παλεύω!
    Είναι υπέροχα κι αγαπησιάρικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και υπέροχα και αγαπησιάρικα και γεμάτα αισιοδοξία! :)))

      Διαγραφή