javascript:void(0) SearchReadShare: Βάλτε φαντασία και δημιουργήστε με κεριά!

19 Μαρτίου 2012

Βάλτε φαντασία και δημιουργήστε με κεριά!

Έχω ένα κόλλημα με τα κεριά τελικά! Παντός σχήματος, χρώματος, με άρωμα, χωρίς άρωμα...  Πόσο μάλλον όταν σε αυτά τα κεριά έχω βάλει κι εγώ το χεράκι μου! Ειδικά σε αυτά τα λευκά κεριά, που, με ό,τι κι αν τα στολίσεις αναδεικνύεται η ομορφιά τους ακόμα περισσότερο.
Και, φυσικά, τα ανάβω, δεν στολίζουν μόνο το χώρο, μου χαρίζουν και τη ζεστασιά τους βλέποντάς τα να τρεμοπαίζει η φλόγα τους. Μου κάνουν καλή παρέα... Αν το συνδυάσω και με ένα ποτήρι καλό κρασί, χαμηλή μουσική... εεε, εντάξει... αρχίζει το ταξίδι... Κι αυτή την περίοδο, λίγη ώρα χαλάρωσης, χρειάζεται σε όλους μας. Κάτι, για να ξεφεύγει λίγο το μυαλό μας...


Δε χρειάζεται να ξοδευτούμε, για να τα στολίσουμε. Σε όλα τα σπίτια υπάρχει κάθε λογής σπάγγος, συρματάκι, κουμπιά, ακόμα και κανέλλα, ναι, αυτή που χρησιμοποιούμε στη μαγειρική κλπ.


Αρκεί βέβαια να έχετε κι ένα πιστόλι σιλικόνης, τη γνωστή κόλλα... Πρόσφατα πήρε το ματάκι μου σε super ένα μικρό πολύ οικονομικό, το αγόρασα αλλά δεν κάνει και τόσο καλά τη δουλειά του. Γι αυτό, αν δεν έχετε και θέλετε να αγοράσετε, πάρτε ένα πιστόλι σιλικόνης από μαγαζί με εργαλεία, είναι λίγο πιο ακριβό αλλά θα μείνετε ευχαριστημένοι. Η χρήση του σε κατασκευές, είναι τέτοια, που θα βγάλει τα λεφτά του, που λέμε...


Προσοχή όμως, η κόλλα είναι τόσο καυτή, που αν πέσει στα χέρια σας καθώς τη χρησιμοποιείτε, ατυχήσατε! Για αυτό, προσοχή και χωρίς βιασύνη, όταν χρησιμοποιείτε το πιστόλι σιλικόνης... Και το γράφω αυτό γιατί από τη βιασύνη μου την πάτησα προ ημερών και κατακάηκα. Κατάφερα όμως να τελειώσω τις δημιουργίες μου, ευτυχώς. Τα δύο κεριά είναι με υλικά από σπάγγο, κουμπιά και κανέλλα.



Το κερί με την κανέλλα, ήθελε λίγο παραπάνω δουλειά, γιατί σκέφτηκα να το κάνω σα θήκη, δηλ. όταν τελειώσει το κερί, να βάλω άλλο μέσα. Έτσι έδεσα μία μία κανέλα με συρματάκι ψιλό και μετά την κόλλα. Η πλάκα ήταν τη στιγμή που έβαλα το κερί μέσα στη θήκη κανέλλας. Υπήρχε μια ανισορροπία. Το ύψος του κεριού ήταν χαμηλότερο από τις κανέλλες. Εκεί, κόλλησα λίγο, καθώς το κοιτούσα. Δεν το είχα υπολογίσει. Αλλά μου κατέβηκε μια ιδέα... Έκοψα ένα κομματάκι από ένα φελλό και στήριξα (ή μάλλον σήκωσα) λίγο το κερί, και έτσι ήρθε μια χαρά..

Και το ταξίδι στον κόσμο της μεταμόρφωσης των κεριών, δεν τελειώνει ποτέ. Και, θυμηθείτε, χωρίς πολλά έξοδα!


Αν σας άρεσε η ανάρτησή μου, μοιραστείτε την με τους φίλους σας!
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου