javascript:void(0) SearchReadShare: Δώστε το δικό σας ύφος, με μια απλή βέργα τοίχου!

19 Μαρτίου 2012

Δώστε το δικό σας ύφος, με μια απλή βέργα τοίχου!

Μια πολύ "φρέσκια" ιδέα, για να στολίσετε και να αναδείξετε, ένα μικρό και αγαπημένο σημείο του σπιτιού σας, με ό,τι σας κάνει κέφι, και θέλετε να το βλέπετε καθημερινά! Σημειώσεις, φωτογραφίες, ζωγραφιές, τη λίστα για τα ψώνια σας κλπ., ένα σωρό ιδέες μπορείτε να σκαρφιστείτε.
Μια ιδέα καλή είναι, να τη τοποθετήσετε σε ένα σημείο, στον τοίχο της κουζίνας σας π.χ. και να "κρεμάσετε" τις αγαπημένες σας συνταγές!
Είτε στο παιδικό δωμάτιο, πάνω από το γραφείο, κρεμώντας τα προγράμματα της εβδομάδας, και τις πιο όμορφες ζωγραφιές που δημιούργησε το καμάρι σας!



Τη βέργα της φωτογραφίας την έχω βάλει στο χώρο που δουλεύω, δίπλα στο γραφείο μου και έχω κρεμάσει διάφορες σημειώσεις, δουλειές που έχω να κάνω αλλά και φωτογραφίες προσωπικές κλπ. (για να  φωτογραφίσω τη βέργα, έβγαλα τα προσωπικά μου και κρέμασα διάφορες κάρτες). Δίνει μια πιο παιχνιάρικη όψη και "σπάει" λίγο την σοβαρότητα του χώρου.
Χίλιες δυο ιδέες, για μια τόσο απλή βέργα!

Αυτή τη βέργα, με τα πιαστράκια της θα τη βρείτε στην ΙΚΕΑ. Σε λευκό ή μαύρο χρώμα. Είναι αρκετά οικονομική, αν θυμάμαι καλά, γιατί την έχω πάρει πριν ένα χρόνο, είχε γύρω στα 7 ευρώ. Προϋπόθεση να "πιάνουν τα χέρια σας", γιατί χρειάζεται να τη στηρίξετε στον τοίχο, δηλ. θέλει το μάστορά της...

Αν σας άρεσε η ανάρτησή μου, μοιραστείτε την με τους φίλους σας!
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου