javascript:void(0) SearchReadShare: Είσαστε για ...φύτεμα

24 Ιανουαρίου 2012

Είσαστε για ...φύτεμα

Δεν είναι κάτι δύσκολο, όσο κι αν σας φαίνεται. Απλά χρειάζεται κάποιος χώρος, είτε στο μπαλκόνι μας, είτε στην ταράτσα μας, αλλιώς -οι τυχεροί της πόλης- σε κάποιο σημείο της αυλής!

Bέβαια, θα μου πεις, και χώρο αν έχεις, αν δεν "τραβάς" για κηπουρική, άστα να πάνε... Κάποια στιγμή της ζωής μας έρχεται "και δένει" η επιθυμία, με την ανάγκη για καλύτερη ποιότητα ζωής, για τροφή -όσο περνά από το χέρι μας- χωρίς φάρμακα κλπ.

Πάντως για όσους από εσάς η επιθυμία είναι ορατή, μη το βάλετε "κάτω" νομίζοντας ότι είναι κάτι δύσκολο πρακτικά, απεναντίας...

Φροντίδα, Αγάπη, Νερό και Διάθεση. Αυτά είναι τα "συστατικά" για ένα μικρό παρτέρι λαχανικών, ολόδικό σας. Μέχρι τώρα έχω ασχοληθεί και φυτέψει ντοματιές, αγγουριές, μαϊντανό, σέλινο, μαρουλάκια, κρεμμυδάκια, καρότα, ακόμα και μπρόκολο!!! Χαμογελάτε; Κι εγώ, όταν το σκέφτομαι...


Η επαφή μου με την κηπουρική και η ασχολία μου, εκτός των άλλων, με ηρεμεί, καθαρίζει λες το μυαλό μου... Ελπίζω να τα καταφέρω και με άλλα είδη, τεστάροντας κιόλας τα είδη που μπορούν να αναπτυχούν σε ζαρτινιέρες αλλά και σε αυτό το "τσιμεντένιο" περιβάλλον της Αθήνας!

Καλά φυτέματα να 'χουμε!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου