javascript:void(0) SearchReadShare: Μπανάνες και διατήρηση

28 Ιανουαρίου 2013

Μπανάνες και διατήρηση

Αγαπημένο φρούτο, μη μου πείτε... ε; Μμμμ ούτε κι εγώ ξέρω πόσες έχω καταναλώσει αλλά και πόσες άλλες μέχρι να τις καταναλώσω... πέταξα... Είχα ακούσει εδώ και χρόνια, πως για να διατηρηθούν οι μπανάνες, πρέπει να τις βάζεις μέσα σε χαρτοσακούλα και αν μπορούμε μετά να τις βάλουμε και στο ντουλάπι, γιατί το σκοτάδι τις βοηθάει να μην μαυρίσουν... να μην μαλακώσουν... να μην επιτυχύνουμε τη διαδικασία της ωρίμανσης δηλαδή. Βρε σε τι ντουλάπια τις έβαζα... μέχρι που κάποιες τις ξεχνούσα μέρες βέβαια και όπως καταλαβαίνετε όταν τις θυμόμουν, ήταν έτοιμες για τα σκουπίδια), βρε πόσες φορές τις τοποθετούσα και στο ψυγείο κλεισμένες σε χαρτοσακούλα... Μπαααα, τίποτα... σε 3 με 4 μερούλες έχαναν τη φρεσκάδα τους. Τότε κατάλαβα πως ματαιοπονούσα... Τζίφος η υπόθεση...

meacolpa.blogspot.gr
Μέχρι που βρέθηκα τυχαία σε μια ιστοσελίδα, πρόσφατα, και διάβασα κάτι καλό! Διατηρούμε τις μπανάνες μας φρέσκιες, και για περισσότερες μέρες, αν στο κοτσάνι τους τυλίξουμε σφιχτά διαφανή μεμβράνη... Στην αρχή ήμουν δύσπιστη. Το άφησα το θέμα. Λίγες μέρες αργότερα, βρέθηκα στον Σκλαβενίτη για ψώνια και περνώντας από το τμήμα λαχανικών, έπεσε το μάτι μου στις μπανάνες, διότι όπως καταλάβατε, τρώμε αρκετές και απλώνοντας το χέρι μου να πιάσω ένα ματσάκι, παρατηρώ ότι στο κοτσάνι τους υπήρχε τυλιγμένη σφιχτά διαφανής μεμβράνη... Τότε θυμήθηκα την έξυπνη (τελικά) ιδέα διατήρησης που διάβασα στο http://meacolpa.blogspot.gr και τώρα την έβλεπα και ολοζώντανα μπροστά στα μάτια μου! Και σκέφτηκα να την μοιραστώ σήμερα μαζί σας. Δοκιμάστε το! Έχει αποτελέσματα! Πλέον έχω όλη τη βδομάδα φρέσκιες μπανάνες στο σπίτι.

Προσοχή μόνο, καθώς κόβετε από το κοτσάνι μια μπανάνα, να κόβετε ένα νέο κομμάτι μεμβράνης και να ξανατυλίγετε με αυτό τις υπόλοιπες, μην το ξεχνάτε αυτό... είναι σημαντικό!
 

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου