javascript:void(0) SearchReadShare: Περί ...απολαύσεων!

27 Ιανουαρίου 2012

Περί ...απολαύσεων!


Πόσες απολαύσεις μας έχουν μείνει άραγε;

Λίγες, πολύ λίγες... Και μία από αυτές είναι το  …τσιγάρο! Καλά, καλά οκ, γι αυτό λέω “και μία από αυτές…” γιατί το μυαλουδάκι σας προχωράει γρήγορα… για την απόλαυση που πιθανόν σκεφτήκατε, θα μιλήσω άλλη φορά...

















Το τσιγάρο λοιπόν… μμμμμ!!!

Mικρή και αγαπημένη απόλαυση. Προσωπική απόλαυση! Και όταν συνοδεύεται από μια κούπα ζεστό καφέ, είναι super!!! Και να μην σας πω, ότι αυτή μου η απόλαυση συμπληρώνεται όταν βρίσκομαι με τις φίλες μου και «τιτιβίζουμε» όλες μαζί τα νέα μας μήπως και προλάβουμε να τα πούμε όλα όσα μας έτυχαν!!! Τι στιγμές όμορφες!!!

Το τσιγάρο λοιπόν…

Το τσιγάρο το κανονικό εννοώ, αυτό με την πίσσα, την νικοτίνη, τα χημικά τα διάφορα που σε κάνουν εξαρτημένο άτομο, το τσιγάρο το κλασσικό, όχι το gadget, που με όλες αυτές τις καρκινογόνες ουσίες που είναι ποτισμένο, «σε στέλνει» μια ώρα γρηγορότερα στο μεγάλο ταξίδι χωρίς γυρισμό.
Αυτό το τσιγάρο, που παλαιότερα, γύρω στα 40 με 50 χρόνια πριν, περιείχε αγνό καπνό και λιγότερες χημικές ουσίες. Τότε που οι παππούδες μας, έπιαναν λίγο καπνό από το σακούλι τους και το τύλιγαν στο χαρτάκι και ήταν σίγουροι για το τι κάπνιζαν.
Τώρα, για το μόνο που είσαι σίγουρος είναι ότι είναι νοθευμένος ο καπνός που ρουφάς. Παρόλα αυτά, εμείς οι καπνιστές δεν το βάζουμε κάτω, συνεχίζουμε να καπνίζουμε… αυτό σίγουρα δεν μας τιμά.

Αυτόν τον καιρό, όλο τριγυρνάει στο μυαλό μου η εικόνα μου, χωρίς τσιγάρο στο χέρι. Μμμμμ με βλέπω και χαμογελώ, θα μου άρεσε, άσε που θα μου έκανε τεράστιο καλό στην υγεία μου, στο αναπνευστικό μου κλπ., -στο ψυχολογικό μου βέβαια κανένα- αλλά τέλος πάντων… Το ζόρι, είναι κρατήσω την «άκαπνη» εικόνα μου για πολύ ώρα στη σκέψη - εδώ δυσκολεύομαι…

Τα ημίμετρα δεν μου πάνε. Καλώς ή κακώς. Όσες φορές κι αν προσπάθησα να μετριάσω το κάπνισμα, ή να αλλάξω μάρκα τσιγάρων, απέτυχα. Κι αυτό διότι είμαι άνθρωπος του: ή καπνίζω ή δεν καπνίζω, δεν έχει ημίμετρα. Και όχι από εγωισμό, αλλά από έλλειψη πειθαρχίας. Δεν μπορώ να πειθαρχήσω και να πω -σήμερα θα καπνίσω 5 τσιγάρα- ποτέ μα ποτέ δεν μου βγήκε σε καλό, συνεχώς κατρακυλούσα προς το πακέτο..

Αλλά όμως και ποτέ δεν θα έπαιρνα σαν μέτρο απεξάρτησης από το κάπνισμα, το ηλεκτρονικό τσιγάρο!

Νιώθω πως έχει γεμίσει η ζωή μας με ηλεκτρονικά gadget, τόσο πολύ, που όταν βλέπω και το τσιγάρο σε τέτοια μορφή, κάτι παθαίνω….

- Τσιγάρο που αποτελείται από ένα φορτιστή, (κάτι σαν το κινητό δηλαδή), και είσαι εξαρτημένος από μια πρίζα. Τι θα γίνει αν βρεθείς στα όρη και στα βουνά; Θα ψάχνεις για ρεύμα;

- Τσιγάρο δηλαδή που το «βάζεις στην πρίζα» και φορτίζει! Εμένα μ’ αρέσει να «βάζω στην πρίζα» αυτούς που μου τη δίνουν. Και όχι το τσιγάρο μου! Το τσιγάρο μου θέλω να το βάζω στα χείλη μου και να το απολαμβάνω κιόλας! Ακούς εκεί τσιγάρο που φορτίζει…

-Τσιγάρο που το βάζεις αναμμένο στην τσάντα σου και δε καίγεται (ουάου!!!)

- Tσιγάρο που βγάζει καπνό, αλλά δεν είναι καπνός τσιγάρου!!!! Είναι κάτι άλλο, χημικό βέβαια… (κάτι για χρήση νικοτίνης ακούω) (για δες η τεχνολογία τι κάνει!!!!)

-Τσιγάρο που χρειάζεσαι τα ανταλλακτικά του, μήπως και καπνίσεις εντέλει την ώρα που θέλεις!

-Τσιγάρο, που όταν το χρησιμοποιείς για μακρά χρονική περίοδο, κανείς δεν εγγυάται αν σου προκαλέσει διάφορες ασθένειες.

Πληροφοριακά, κανένα ηλεκτρονικό τσιγάρο –με χρήση νικοτίνης- δεν έχει εγκριθεί από τον ΕΟΦ. Μπείτε στη σελίδα του και ενημερωθείτε: http://www.eof.gr
Και φυσικά, κανένας επιστήμονας, δεν μπορεί να εγγυηθεί τι μπορεί να προκαλέσει, στον ανθρώπινο οργανισμό, μετά από μακροχρόνια χρήση. Για άλλη μια φορά, νιώθω σαν πειραματόζωο…

Και στην απόλαυση ημίμετρα;

Ε όχι! Ή είσαι καπνιστής, με το ρίσκο που γνωρίζεις, ή θα πεις τέλος στο κάπνισμα, μια και έξω. Όχι ημίμετρα.

Αυτόν που βλέπεις με ένα ηλεκτρονικό τσιγάρο στο χέρι, ή θα καπνίζει το πρωί με το καφεδάκι του το κανονικό τσιγάρο, θα είναι αγχωμένος, εξαρτημένος διπλά θαρρώ, και τέλος, μετά από κανά δυό μήνες επιστρέφει στο παραδοσιακό τσιγάρο.






















Για αυτό σου λέω, το θέμα δεν είναι το τσιγάρο, δεν μας φταίει το τσιγάρο, η έλλειψη πειθαρχίας και θέλησης είναι το ζητούμενο. Εκεί είναι που πρέπει να εστιάσουμε. Άλλωστε βάζοντας στόχους πετυχαίνεις τα καλύτερα. Και αυτή την περίοδο, είπα να αρχίσω τα μαθήματα απεξάρτησης μέσω της αυτο-πειθαρχίας.

Καλό μας απόγευμα, με δόσεις απόλαυσης :))

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου