javascript:void(0) SearchReadShare: Έρχεται Πάσχα και δεν θα στολίσω την εξώπορτά μου;

24 Απριλίου 2013

Έρχεται Πάσχα και δεν θα στολίσω την εξώπορτά μου;


Λαμπάδες έχω επιχειρήσει να φτιάξω, αλλά στεφάνι για να στολίσω την εξώπορτά μου δεν είχα επιχειρήσει. Την ιδέα την πήρα από το διαδίκτυο, πολύ καιρό πριν και έτσι έχω ξεχάσει ποιο blog ήταν, δυστυχώς. Η αλήθεια είναι πως ότι κι αν βλέπεις, το δικό σου ποτέ δεν θα μοιάζει με εκείνο. Δεν έχει σημασία αν βγει πιο καλό ή λιγότερο καλό από αυτό που είδες. Αυτό γίνεται με τις χειροποίητες κατασκευές. Είναι κάτι σαν... πρωτότυπο!

Η αλήθεια είναι ότι δεν μου βγήκε και τόσο καλό, όσο θα ήθελα, αλλά κάθε αρχή και δύσκολη. Πειραματίστηκα με το δικό μου, έτσι ώστε όταν φτιάξω τα δωράκια που θα δώσω στις γιορτές να είναι πιο πετυχημένα.





Τα υλικά που χρειάστηκα είναι απλά. Ένα στεφάνι από φελιζόλ, μια κούκλα μαλλί για πλέξιμο, ξυλάκια που είχαν περισσέψει από άλλη κατασκευή και διάφορα πασχαλινά στολίδια.

Και φυσικά το κρέμασα στην πόρτα μου! Ασυζητητί! Έδωσε μια νότα... πασχαλινή!



Καλές γιορτές να 'χουμε, να είμαστε χαρούμενοι που μπορούμε, όσο μπορεί ο καθένας μας, να απολαύσει τις μέρες που έρχονται.

Καλό βράδυ!






Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου