javascript:void(0) SearchReadShare: Τα φρούτα και τα λαχανικά εποχής, στο τραπέζι μας!

14 Δεκεμβρίου 2012

Τα φρούτα και τα λαχανικά εποχής, στο τραπέζι μας!

Kάθε πράγμα στον καιρό του... και ο κολιός τον Αύγουστο!

Αυτή την παροιμία την άκουγα συχνά από τη μάνα μου, κι είχε δίκιο. Kάθε εποχή προσφέρει τα δικά της καλούδια.


Στην εποχή που ζούμε, που όλα τα λαχανικά και τα φρούτα τα βρίσκεις όλες τις εποχές του χρόνου, έχω μπερδευτεί τελείως, για το ποιά λαχανικά ή φρούτα είναι εποχής. Τα τελευταία χρόνια, προσπαθώ να αγοράζω αυτά που θυμάμαι ότι είναι η εποχή τους, άλλοτε το ξεχνάω, άλλες φορές μπερδεύομαι... Και το θέμα είναι πως ό,τι δεν είναι εποχής, για να το κάνουν καλλιεργήσιμο και "εποχής" χρησιμοποιούν κάθε μέσο... φυτοφάρμακα, ορμόνες...  Δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό. Θα μου πείτε... γιατί στις υπόλοιπες καλλιέργειες δεν ρίχνουν; Πως να προλάβουν τόση κατανάλωση; Εγώ θα ανταπαντήσω... με μια παροιμία... "Φύλαγε τα ρούχα σου για να 'χεις τα μισά".

Γι' αυτό και ετοίμασα 4 λίστες (για τις 4 εποχές) -  "Φρούτα και Λαχανικά Εποχής".


Από καιρό σε καιρό θα τη συμβουλεύομαι... Δεν νομίζω ότι θα πάθω κάτι αν μου λείψει π.χ. η ντομάτα από το χειμωνιάτικο τραπέζι μου...
Αν τη χρειάζεστε κι εσείς, μη διστάσετε να κάνετε ένα κλικ στο photobucket του SearchReadShare και να κάνετε download.

Ελπίζω να σας φανούν χρήσιμες!!! :)))))


Blog Widget by LinkWithin

1 σχόλιο:

  1. Όταν ένα φρούτο είναι εκτός εποχής, δεν είναι ποτέ τόσο νόστιμο... Επίσης, δεν δοκιμάζουμε να φύγουμε από τα συνηθισμένα και να προσαρμοστούμε στην εποχή. Όπως και να το κάνουμε, η ντομάτα και το αγγούρι για παράδειγμα είναι για το καλοκαίρι!! Τον χειμώνα έχουμε την ρόκα, το λάχανο, το σπανάκι, το μαρούλι, την λόλα κλπ κλπ..... Και γεμιστά θα φάμε το καλοκαίρι..... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή