javascript:void(0) SearchReadShare: Πατάτες σουφλέ! Σκέτη αμαρτία...

19 Δεκεμβρίου 2012

Πατάτες σουφλέ! Σκέτη αμαρτία...

Πολύ γρήγορο και νόστιμο φαγητό! Είναι λίγο βεβαρυμένο με θερμίδες λόγω της κρέμας γάλακτος, αλλά μια στο τόσο δεν μας "χαλάει".
Γύρισα σπίτι κάπως αργά το απόγευμα και δεν ήξερα τι να ετοιμάσω, συμπληρώνοντας το βραδινό τραπέζι. Μου είχαν περισσέψει αρκετές βραστές πατάτες από την προηγούμενη μέρα, και επειδή τίποτα δεν πρέπει να αφήνουμε να πάει χαμένο..., μμμμμ τι να πω... έβαλα τη φαντασία μου και δημιούργησα :))))
Έριξα μια ματιά στο ψυγείο, για να μπορέσω να δω τι υλικά υπάρχουν που θα μπορούσα να αξιοποιήσω και άρχισα...
Ξεφλούδισα τις βραστές πατάτες και τις έκοψα σε μέτρια κομμάτια. Αφού τις αλατοπιπέρωσα, έριξα λίγο λάδι και ένα ποτηράκι νερό. Ψιλοέκοψα τρεις φέτες μπέικον (όπου είχαν απομείνει και αυτές), ξετρύπωσα και το μπωλάκι με το τριμένο τυρί (κεφαλογραβιέρα) και το έριψα πάνω από τις πατάτες.
 Στη συνέχεια, είπα να το κάνω ακόμα πιο γευστικό και θερμιδικό (χα χα) μιας και θα το κάνω που θα το κάνω το αμάρτημα σήμερα. Έκοψα ένα μέτριο κομμάτι από την αγαπημένη μου φέτα και αφού την έκανα τρίμα με τα χεράκια μου το έριξα σκόρπιο στο ταψάκι με τις πατάτες.
Τέλος, έριξα την πολυπόθητη κρέμα γάλακτος (είχε περισσέψει ένα κουτάκι από προηγούμενη αγορά), ευκαιρία σκέφτηκα να φύγει και αυτή, και η επόμενη φορά που θα αγοράσω θα είναι του χρόνου... (χα χα)
Και ήρθε η ώρα να μπει το ταψάκι στο φούρνο....
Δεν θέλει πολύ ώρα ψήσιμο. Για 20 λεπτά στους 200 βαθμούς... και έτοιμο το βραδινό μας!

Θα έλεγα καλή μου όρεξη, μα πρόλαβα και το σαβούρδισα :)))))) και στη φωτογραφία που βλέπετε έχει απομείνει το μισό. Ήταν υπέροχο! Καλή μου χώνεψη!!!!

Δοκιμάστε το, θα με θυμηθείτε!


Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου