javascript:void(0) SearchReadShare: Απίθανη ιδέα που μας "λύνει" τα χέρια!

2 Φεβρουαρίου 2012

Απίθανη ιδέα που μας "λύνει" τα χέρια!

















Πριν αρκετά χρόνια είχα ξεκινήσει να πλέκω, όχι τόσο από την τρελή επιθυμία να μάθω σώνει και καλά την τέχνη, είχα ερωτευθεί πολύ μια υπέροχη μπλούζα που φορούσε η φίλη μου. Την είχε φτιάξει η μαμά της κι έτσι δεν μπορούσα να της πω «δεν μου φτιάχνει και μένα μία»... Μιας και ο χρόνος μου ήταν αρκετός -ότι είχα παραιτηθεί από τη δουλειά μου- είπα να πάρω κάποια μαθήματα αυτής της -καθαρά γυναικείας- τέχνης!

Φυσικά, και τα πειράματά μου τα έκανα πάνω στο φανταστικό σχέδιο της περιβόητης μπλούζας που είχα βάλει στο μάτι. Βέβαια, περιττό να σας πω, τις απανωτές βόλτες στο σπίτι της φίλης μου, μήπως συναντήσω τη μαμά της να μου δείξει  πως γίνεται το λάστιχο στην μπλούζα, μετά πώς γίνεται το μανίκι, άντε να δω πως γίνεται αυτή η υπέροχη πλεξούδα στο κέντρο με τα άκρως αποκαλυπτικά κενά ενδιάμεσα… δηλαδή, για πέρα δώθε ατελείωτο μιλάω… Αλλά στο τέλος τα κατάφερα!

Πάντως, εδώ που τα λέμε, και πλέξιμο έμαθα και έφτιαξα και τρεις μπλουζίτσες! Υπέροχες και οι τρεις! Καταλαβαίνετε το καμάρι που ένιωθα όταν με ρωτούσαν από πού τις αγόρασα…
Σε λίγο καιρό βέβαια που άρχισα πάλι τις τρελές ώρες με τη δουλειά, το χόμπυ πήρε τέλος. Δεν έχω  καμιά φωτογραφία, δυστυχώς, διότι μετά τόσα χρόνια, αφού τις «χόρτασα» …τις χάρισα.


 














Θυμάμαι όμως πόσο εκνευριστικό ήταν να μαζεύω κάθε λίγο και λιγάκι την κουλούρα! είχα βρει έναν οικονομικό τρόπο ...να βάζω το νήμα στη σακούλα καθώς έπλεκα, αλλά καθώς έβγαζα λίγο μαλλί για να πλέξω έβγαινε η κουλούρα από τη σακούλα, ξανά τραβούσα, ξανά έβγαινε και έπαιρνε το δικό της δρόμο στο πάτωμα… αυτή την αίσθηση και τα νεύρα μου που τέντωναν, ακόμα τη θυμάμαι. Κάποια στιγμή, καθώς έπλεκα, αφήνω την κουλούρα χύμα στο πάτωμα και αυτή πήγαινε τη βόλτα της όσο εγώ έπλεκα… ουφ ησύχασα… έλα μου ντε όμως που σιγά σιγά βρώμιζε το νήμα…

Όχι τίποτα άλλο, αλλά γενικά η τέχνη του πλεξίματος επιδρά τόσο αγχολυτικά πάνω σου, σε ηρεμεί θαρρείς, δημιουργείς με τα χέρια σου όμορφα πραγματάκια και συγχρόνως η σκέψη σου ταξιδεύει! Να μη στη χαλάει τη διάθεση το νήμα! 































Για αυτό και μόλις είδα αυτό το καταπληκτικό αξεσουάρ για το νήμα, δεν κρατήθηκα και σκέφτηκα ότι αξίζει να το δημοσιεύσω. Καταπληκτική ιδέα και λειτουργική! Βάζεις την κουλούρα σου στο κεραμικό αυτό μπωλ, περνάς και το νήμα στο ειδικό κενό και τελείωσες με την …αναζήτηση του νήματός σου. Και το πλέξιμο κυλά πλέον ήρεμα!!! 

Τι μπορεί να βρεις όταν «χάνεται» στο διαδίκτυο!

Περάστε μια βόλτα από τη διεύθυνση http://www.etsy.com/people/bridgespottery και δείτε περισσότερες λεπτομέρειες! Αν σας αρέσει μπορείτε να το παραγγείλετε!

Επίσης βρήκα κάποια blog όπου διοργανώνουν μαθήματα για την τέχνη του πλεξίματος. Μερικές τεχνικές μπορείτε να δείτε στο http://www.ftiaxto.gr/.
Αν ενδιαφέρεστε για σχετικά σεμινάρια ή μαθήματα περάστε μια βόλτα από  http://kykloi.blogspot.com/  http://www.ashinart.com/




 



Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου